Tervehdys nyt siis Las Palmasista. Eilen illalla/viime yönä pääsin perille ja kuten aiemmin jo pähkäilin, niin asun alkuun täällä kaverin luona.

Matkaa edeltävänä yönä en nukkunut kuin muutaman tunnin, joten junassa en jaksanut tietokonetta avata.. Ja jostain syystä koneeni ei toimi lentokentän wifillä (sammuu/käynnistyy uudelleen aina kun yrittää yhdistaa wifi verkkoon), ei sieltäkään kirjoittelu onnistunut, vaikka odottelua oli siis lentokentälläkin useampi tunti. Lensin kyllä Norwegianilla, mutta siellä ei toiminut kännykkänikään wifi, ja käytin taas ajan hyödyllisemmin nukkumiseen.:D

Kävin tulevalla työmaallani tänään tutustumassa ja esittäytymässä pariinkin otteeseen ja huomenna sitten menen sinne jatkamaan ja jospa pikkuhiljaa alkaisi selviintyä, mitä tulen tekemään.

Asuntoakin kyselin edelleen parilta henkilöltä, ja ainakin toistaiseksi yksi lupaavan oloinen olisi tarjolla, mutta se vapautuu vasta viikon päästä.

Jatkoa täällä odotan innolla; toivottavasti työharjoittelu sujuu hyvin, saan uusia kavereita, nään entisiä ja tietenkin suomalaisten kavereiden vierailuja!

Sitten jatkan vielä tarinointia Miamista.

Perjantaina nukuimme tietysti edellisen baari-illan jäljiltä vähän pidempään. Päivällä suuntasimme kuitenkin Coconut Grovelle, josta olimme kiertoajelubussilla kertaalleen ohi menneet. Menimme kävellen, matkalla pyörähdimme isossa puistossa ja "perillä" kiertelimme Cocowalk-ostoskeskuksessa ja sen ympäristössä. En tiedä, olimmeko ihan varsinaisessa "keskustassa", mutta hyvinhän tuolla aika kului. Kävimme myös The Barnacle:ssa (Historic state Park), mutta siellä ei ehkä ollut varsinaisesti meille mitään tarjottavaa. :D

Pois oli tarkoitus mennä bussilla, mutta varmaan noin tunnin mittaisen odottelun jälkeen kävelimme. Eikä siinä vielä mitään, vaan kaverini toimi kartan lukijana, ja kävelimme vielä useamman kilometrin harhaan..

1524690_10151955308279389_245007122_n-no

Varoituskyltti puistossa!

1531967_10151955208494389_1783344259_n-n

Maistoinpa itsekkin amerikkalaista burger-ateriaa, siis tuommoista vähän mäkkärin annosta tuhdimpaa :) Täytyy tässä vielä mainita, että Miamissa oli tosi viihtyisiä ja hienosti sisustettuja ravintoloita, melkeinpä kaikki joissa kävimme. Ainakin tämä Lokal-niminen paikka Coconut Grovella.